Prezes Drosedu: Polskie produkty drobiowe są postrzegane na świecie przez pryzmat niskiej ceny
Kolejnym elementem poprawiającym atrakcyjność polskich producentów jest, zdaniem prezesa Grupy Drosed, utrzymanie wysokich standardów jakości. - Obecnie, wciąż jeszcze jesteśmy postrzegani na świecie jako tani wytwórca - stwierdza Jacek Lewicki. - Zbyt mało podkreślamy wysoką jakość i naturalność wytwarzanych przez nas produktów. Klienta trzeba edukować - dodaje.
Następnym aspektem wymagającym pracy jest wprowadzanie do sprzedaży świeżych naturalnych wyrobów dostarczanych do odbiorcy w ciągu doby lub maksymalnie dwóch dni. - Póki co, Chińczycy, Brazylijczycy czy Amerykanie na tym polu nie są w stanie osiągnąć przewagi i tu postrzegamy duże szanse dla nas - mówi Lewicki. - Dostrzegam także brak silnych organizacji polskich producentów, które potrafiłyby promować za granicą należące do nich marki narodowe oraz lobbować na rzecz polskich firm w konkretnych krajach - zaznacza.
Źródło: Portal Spożywczy