PSPO promuje w Polsce śrutę rzepakową i makuch rzepakowy
Inauguracja kampanii będzie miała miejsce 2 marca 2010 r. podczas konferencji w Instytucie Zootechniki w Balicach koło Krakowa.
Rozpoczynająca się kampania PSPO ma na celu wsparcie rozwoju przetwórstwa rzepaku i zagospodarowania śruty i makuchu rzepakowego w znacznej mierze na polskim rynku. Podstawową grupą docelową kampanii są hodowcy bydła, trzody i drobiu obok firm branży paszowej. W ramach kampanii zostaną wykorzystane narzędzia PR oraz marketingowe.
W najbliższym czasie przeprowadzone zostaną takie działania jak:
- promocja książki Pasze rzepakowe w żywieniu zwierząt" - wydanie styczeń 2010 r.
- konferencja 2 marca 2010 r. w Balicach z udziałem hodowców, organizacji branżowych, świata nauki i mediów
- prezentacja filmu o wykorzystaniu pasz rzepakowych w żywieniu krów w OHZ Osięciny (wyróżniające się w kraju gospodarstwo z tytułu wyników krów
- uruchomienie strony internetowej o charakterze edukacyjno-informacyjnym dedykowanej paszom rzepakowym: (start w marcu 2010 r.)
W kolejnych miesiącach planowane są również: wykłady ekspertów na konferencjach, konsultacje dla hodowców podczas wystaw hodowlanych (czerwiec/lipiec) oraz artykuły w mediach branżowych.
Źródło: Portal Spożywczy