Właściciel GK MAT: Obserwujemy wzrost sprzedaży elementów mięsa surowego
- W 2010 r. będziemy dążyć do zwiększenia produkcji i uatrakcyjnienia oferty, zgodnie z zapotrzebowaniem rynku - informuje Robert Hetman, właściciel GK MAT.
Firma w dalszym ciągu będzie promować marki MAT Premium, Polskie Specjały, ZM Czerniewice , Świecie i Camp. - Pracujemy nad tym już od pierwszych dni roku, od 14 stycznia zaprezentujemy nasze wyroby na Targach Grune Woche 2010, gdzie jako jedyna firma mięsna będziemy reprezentować woj. Kujawsko-Pomorskie - tłumaczy Robert Hetman. - W polityce zatrudnienia nie planujemy większych zmian. Cały czas doskonalimy naszą kadrę, szukamy ludzi na różne stanowiska, od produkcyjnych do wykwalifikowanych menagerów handlowych. Zapraszamy do składania ofert w naszym dziale kadr - dodaje.
- Jak zwykle będziemy podążać za rynkiem. Monitorujemy jego potrzeby i staramy dostosować się do wymagań klientów, co jest zresztą misją naszej firmy. Nie planujemy wycofania z produkcji żadnego z asortymentów, a wręcz przeciwnie, chcemy poszerzyć nasze portfolio o ciekawe asortymenty nie tylko rodzimych zakładów - deklaruje właściciel GK MAT. - Z uwagi na zainteresowanie klientów wyrobami półsurowymi lub daniami gotowymi planujemy kontynuować linię wyrobów, które klienci będą mogli spożyć po krótkiej domowej obróbce. Będziemy także nadal promować i sprzedawać asortymenty znanych producentów krajowych, z którymi współpracujemy od lat, a także nawiązywać współpracę z nowymi producentami, co pozwoli urozmaicić naszą ofertę - dodaje.
Robert Hetman zauważa, że klienci coraz bardziej skłaniają się do wyrobów półsurowych, które samodzielnie przerabiają i przygotowują w swoich domach. - Od paru lat obserwujemy wzrost sprzedaży elementów mięsa surowego, tak też zapowiada się rok 2010 - mówi właściciel GK MAT.
Źródło: Portal Spożywczy