Ruszył konkurs SRW RP na kampanię promocyjną polskiego mięsa
Działania mają być prowadzone pod hasłem "Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość", a ich celem będzie promocja świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz ich przetworów mięsnych opartych na tych składnikach. W ramach kampanii wyodrębniono pięć rynków docelowych: Chiny, Singapur, Tajlandię, Rosję oraz Ukrainę.
Reklamy będą ukazywać się przede wszystkim w prasie, Internecie i na materiałach BTL. Uzupełnieniem działań będzie akcja PR.
Konkurs ofert, który rozpoczął się wczoraj, ma potrwać do dnia 6 stycznia 2010 r. Rozstrzygnięcie nastąpi w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Jak przypomina Pressserwis - niedawno zakończyły się przetargi na promocję mięsa wieprzowego, prowadzony przez Związek Polskie Mięso oraz Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus, i wołowiny - organizowany przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.
Źródło: Portal Spożywczy