Ceny zbóż, notowania, aktualności

Straty po „aferze solnej” będą widoczne po drugim kwartale

Straty po „aferze solnej” będą widoczne po drugim kwartale
Producenci starają się za wszelką cenę odciąć od afery solnej i przekonać konsumentów, że do żywności używają soli spożywczej.

Jak mówi Adam Duda, pełnomocnik zarządu ds. kontaktu z mediami z firmy Profi, producenta zup, pasztetów i dań gotowych, firma na razie przedstawiła dpowiednie certyfikaty hurtowniom i sklepom, aby mieć pewność, że produkty z półek sklepowych nie znikną. Jego zdaniem dziś trudno szacować, jak afera solna, którą rozpętali nieodpowiedzialni producenci, odbije się na całym rynku. Przyznaje, że seśli okaże się, że zaufanie do marki spadnie, to możliwe będzie dodatkowo oznaczenie produktów.

Źródło: Portal Spożywczy za: Metro

Powrót do aktualności