PZPBM: Przetarg na promocję polskiej wołowiny przedłużony
Jak na razie zainteresowanie udziałem w przetargu wyraziło osiem agencji, ale żadna jeszcze nie złożyła wymaganych dokumentów.
Do zadań zwycięskiej agencji będzie należało przygotowanie trzyletniej kampanii, opracowanie strategii działań i mediaplanu. Kampania ma być realizowana przede wszystkim w telewizji, radiu i Internecie, a także poprzez akcje marketingu bezpośredniego. Uzupełnieniem działań ma być kampania PR.
Celem akcji, której organizatorem jest Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, jest zwiększenie wiedzy konsumentów o systemie oznaczeń wołowiny i wzrost jej sprzedaży.
Przypomnijmy, że trwa także przetarg na promocję wieprzowiny, organizowany przez Związek Polskie Mięso i Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus.
Źródło: Portal Spożywczy
Powrót do aktualności