Ceny zbóż, notowania, aktualności

PZPBM: Przetarg na promocję polskiej wołowiny przedłużony

PZPBM: Przetarg na promocję polskiej wołowiny przedłużony

Jak na razie zainteresowanie udziałem w przetargu wyraziło osiem agencji, ale żadna jeszcze nie złożyła wymaganych dokumentów.

Do zadań zwycięskiej agencji będzie należało przygotowanie trzyletniej kampanii, opracowanie strategii działań i mediaplanu. Kampania ma być realizowana przede wszystkim w telewizji, radiu i Internecie, a także poprzez akcje marketingu bezpośredniego. Uzupełnieniem działań ma być kampania PR.

Celem akcji, której organizatorem jest Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, jest zwiększenie wiedzy konsumentów o systemie oznaczeń wołowiny i wzrost jej sprzedaży.

Przypomnijmy, że trwa także przetarg na promocję wieprzowiny, organizowany przez Związek Polskie Mięso i Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus.

Źródło: Portal Spożywczy

Powrót do aktualności